Dodano produkt do koszyka

Alfabet. Smart Bingo. Gra edukacyjna. Kapitan Nauka

Gra

Alfabet. Smart Bingo. Gra edukacyjna. Kapitan Nauka

Gołaszewska Izabela

Wydawca: Edgard

Cena: 39.90 zł 31.92 brutto

Czas dostawy:
2
Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Gra edukacyjna „Alfabet. Smart Bingo” (3–7 lat) Kapitana Nauki to ekscytująca gra z kołem losującym, która wprowadza przedszkolaki w świat liter. Dzięki aktywnej formie nauki dzieci uczą się rozpoznawać litery, odróżniać ich kształt od innych znaków oraz łączyć je z odpowiadającym im dźwiękiem i znaczeniem wyrazu rozpoczynającego się daną literą. Rozwijają przy tym percepcję wzrokową i słuchową oraz spostrzegawczość. To doskonały trening przygotowujący dzieci do nauki czytania.
Rozwijanie słownictwa i wyobraźni językowej
Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu.
Magdalena Tokarczyk – nauczycielka wychowania przedszkolnego, autorka bloga Przedszkolankowo.pl, a prywatnie mama trzech chłopców.
B jak but, u jak ul, z jak zegar! Gra edukacyjna „Alfabet. Smart Bingo” (3–7 lat) to żywiołowa rozrywka, podczas której przedszkolaki poznają i zapamiętują litery oraz wyrazy rozpoczynające się konkretną literą i ich znaczenia. Gra Kapitana Nauki opiera się na zasadach dobrze znanej gry bingo – trzeba znaleźć i zaznaczyć na swojej planszy litery lub obrazki wylosowane na kole losującym. Wygrywa ten, kto pierwszy zapełni cztery sąsiadujące pola na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). Wersja trudniejsza rozwija również umiejętność myślenia strategicznego, można bowiem zaznaczyć tylko jedno pole z literą lub rysunkiem z dwóch pasujących elementów.
„Alfabet. Smart Bingo” to świetna gra rodzinna, która zapewni wszystkim uczestnikom dobrą zabawę. O fantastyczną oprawę graficzną zadbał Krzysztof Stręcioch. Jego kolorowe i niepowtarzalne rysunki ułatwią przedszkolakom zapamiętanie liter polskiego alfabetu.
Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
nauka czytania, spostrzegawczość, koncentracja, koordynacja oko-ręka
Autorzy
Izabela Gołaszewska – redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.
Krzysztof Stręcioch – zajmuje się tworzeniem ilustracji oraz projektowaniem graficznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jego artystyczny dorobek stale się powiększa. Najbardziej dumny jest z ilustracji do książek dla dzieci. Wolny czas spędza aktywnie, co motywuje i inspiruje go do podejmowania kolejnych twórczych wyzwań.
W serii również
Gra edukacyjna. Litera do litery Gra edukacyjna. Sylaba do sylaby Układanka literowa. Czytam i układam słowa Układanka sylabowa. Czytam i układam sylaby Gra edukacyjna. Alfabet na 3 sposoby

Autor
Gołaszewska Izabela
Język
polski
Wydawnictwo
Edgard
Rok wydania
2021
Wydanie
1
Liczba stron
1
Oprawa
Blister
Format
21.5x21.5cm
Typ publikacji
Gra

Gwarancja: 365 dni

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 13.12 zł 10.50 zł
Do koszyka
Cena: 129.99 zł 103.99 zł
Do koszyka
Cena: 24.99 zł 19.99 zł
Do koszyka
Cena: 39.00 zł 31.20 zł
Do koszyka
Kontakt

Księgarnia Pan Tadeusz
ul. Krakowska 47
33-100 Tarnów
NIP: 873-022-40-87

14 622 38 61 pon. - pt. 9.00 -18.00, sob. 9.00 - 14.00
biuro@pantadeusz.eu

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.